ANTRENAMENTE

Tone Up & Booty Up

tone-up

Special concepute pentru tine, sunt perfect structurate pentru ca tu sa atingi un program complet de antrenament, fiind integrate 2 clase diferite, la care lucrezi corect si intens toate grupele musculare, atat pe tonifiere, cat si pe cardio!

In gama de antrenamente UP! gasesti doua clase diferite, care te ajuta sa slabesti rapid si sanatos, sa lucrezi intens, sa iti modelezi corpul armonios si sa tonifiezi toate grupele musculare!
Tone UP & Booty Up! este un antrenament intensiv de tonifiere, intensitate cardio, lucrezi toate grupele musculare, cu accesorii: step, bara greutati, gantere – creste tonusul si alterneaza exercitiile intr-un mod echilibrat, combinat cu exercitii pentru coapse si fesieri. Te ajuta sa obtii un posterior ferm si sa elimini celulita inestetica de pe coapse si fesieri.

Total Body

body-toning

Daca vi se pare greu sa va tineti de un plan de antrenament pentru fiecare grupa de muschi, o solutie optima ar fi sa incercati un program de antrenament prin care sa va antrenati intregul corp in doar o sesiune de antrenament.
Total Body este o astfel de clasa, prin care veti realiza un antrenament complet cu un grad mediu spre ridicat de intensitate. Scopul exercitiilor este acela de a va tonifia principalele grupe musculare in acelasi timp, dar si de a va ajuta organismul sa se adapteze la praguri diferite de efort.
Va veti antrena la capacitate maxima: acest tip de clasa presupune antrenamentul cu accesorii de fitness, in special greutati, iar o clasa eficienta de total body workout ar trebui sa includa greutati consistente, in functie de pregatirea sportiva a clientului, astfel incat antrenamentul sa se desfasoare la capacitate maxima.
Puteti practica acest tip de antrenament indiferent de varsta sau pregatire sportiva: desi este o clasa cu intensitate medie spre ridicata, total body workout se adreseaza tuturor iubitorilor de sport. Este important insa sa tineti cont de tipurile de greutati cu care lucrati, in functie de nivelul de pregatire sportiva, pentru a nu va suprasolicita organismul.

Power Abs

hiit-power-abs

Clasa  are ca scop sa aduca in cadrul antrenamentului de aerobic eficienta exercitiilor de tonifierea musculaturii (picioare si abdomen) fara a renunta la beneficiile exercitiilor cardio vasculare.
Obiectivele urmarite sunt acelea de definire a musculaturii si reducere a tesutului adipos din zonele predispuse formarii celulitei. Exercitiile cardio moderate in asociere cu cele de tonifiere declanseaza un proces eficient de imbunatatire a aspectului pielii si reducerea celulitei.

Yoga

yoga

Considerata de unii o arta, de altii o disciplina ce trebuie invata, yoga este de fapt o practica indiana straveche, caracterizata prin meditatie siexercitiu fizic, ce poate imbunatati flexibilitatea organismului, poate reduce semnificativ stresul si poate, in general, ameliora starea de sanatate.

Trebuie precizat ca yoga nu este o metoda de stretching, precum exercitiile fizice de incalzire inainte de aerobic. Ea presupune, desigur, capacitatea individului de adopta anumite pozitiii, insa esenta yoga este crearea unui echilibru perfect intre corp si spirit, care, in timp, duce la cresterea rezistentei fizice si psihice a individului.

Doua componente esentiale ale practicarii yoga includ exercitiile fizice si tehnici de respiratie. Exercitiile pot determina cresterea rezistentei organismului, iar in timp, ii amelioreaza semnificativ flexibilitatea. Acestea exercitii, sau pozitii, cum sunt numite de catre practicanti, se pot face stand in picioare, culcat, stand pe scaun sau stand in cap. In timpul exercitiilor este controlata si respiratia, cele doua fiind permanent interconectate. Este important ca in timpul acestor exercitii practicantul sa fie foarte concentrat. Nimic din mediu nu trebuie sa ii distraga atentia.

Practicata in siguranta, alaturi de un profesionist, yoga are numeroase beneficii pentru intregul organism, si poate fi o solutie pentru invingerea stresului cotidian care pare sa ne sufoce din ce in ce mai mult.

Kangoo Jumps

kangoo-jumpsss

Kangoo Jumps este o forma de aerobic care lucreaza toata musculatura protejand in acelasi timp coloana vertebrala si articulatiile. Rezultatele sunt extrem de rapide si benefice pentru organism: ridica fesierii, elimina celulita in minimum o luna de antrenament, dezvolta in acelasi timp partea inferioara si superioara a corpului, lucreaza toata musculatura si ofera o stare generala de bine.

Power Abs & Legs

crazy-legs-and-abs

Clasa de Power Abs & Legs are ca scop sa aduca in cadrul antrenamentului de aerobic eficienta exercitiilor de tonifierea musculaturii (picioare si abdomen) fara a renunta la beneficiile exercitiilor cardio vasculare.
Obiectivele urmarite sunt acelea de definire a musculaturii si reducere a tesutului adipos din zonele predispuse formarii celulitei. Exercitiile cardio moderate in asociere cu cele de tonifiere declanseaza un proces eficient de imbunatatire a aspectului pielii si reducerea celulitei.

Functional Training

functional-training

Este un program de antrenament ce îmbină exerciţii din fitness, body­building, haltere şi atletism. Are ca obiective principale creşterea forţei, rezistenţei şi tonusului muscular, dar şi arderea grasimilor. Este programul ce are cele mai rapide efecte asupra metabolismului. Programul de antrenament este bazat pe complexe de exerciţii cu kettlebells, mingea medicinală, bara pentru tractiuni, sfoara, gantere, haltere şi alte mişcări calistenice (flotări, cruch­uri, genuflexiuni)

Stretching

stretching

Stretching­-ul înseamnă “întindere”. Prin intermediul diverselor tehnici de stretching reușești să întinzi progresiv musculatura, permițând astfel mișcări care anterior provocau durere sau chiar erau imposibil de executat.

Stretching­-ul îmbunătățește flexibilitatea, întinde musculatura, iar pentru cei ce practică un sport este impetuos necesar pentru îmbunătățirea performațelor și evitarea unor accidentări. Este practicat de către sportivi înainte de antrenament cu scopul de a pregăti musculatura pentru efort.

Lady Fit & Power Abs

lady-fit

Această clasă binecunoscută constă în mişcări uşor de învăţat, care îţi vor dezvolta abilităţile cardio la maxim. Clasa este concepută pentru a arde caloriile, pentru a ajunge la noi nivele în fitness şi pentru a creşte capacitatea aerobică generală.

Mişcările din clasele de aerobic sunt ritmice şi repetitive şi implică un număr mare de grupe de muşchi din braţe şi din picioare. Este o clasă complexă, care te va ajuta să descoperi bucuriile antrenamentului de aerobic. Este utilă pentru dezvoltarea ulterioară în alte clase cu coregrafii mai complexe. Vino să descoperi energia!

  • Întăreşte şi tonifică muşchii.
  • Dezvoltă sistemul cardiovascular.
  • Îmbunătăţeşte coordonarea, energia şi rezistenţa.

Kangoo Jumps Power

KANGOO 2

Ghetele Kangoo Jumps au fost initial create pentru reabilitare. Acestea se folosesc in gimnastica pentru intretinerea articulatiilor si coloanei. Elasticitatea miscarilor, datorata ghetelor dotate cu arcuri eliptice si benzi de intindere ce protejeaza impotriva impactului cu solul, reduc oboseala cauzata de efortul fizic. Persoanele care nu mai pot alerga din cauza problemelor cu genunchii si a celor articulare vor avea din nou aceasta capacitate cu ajutorul ghetelor Kangoo.

Kangoo Jumps este o forma de aerobic care lucreaza toata musculatura protejand in acelasi timp coloana vertebrala si articulatiile. Rezultatele sunt extrem de rapide si benefice pentru organism: ridica fesierii, elimina celulita in minimum o luna de antrenament, dezvolta in acelasi timp partea inferioara si superioara a corpului, lucreaza toata musculatura si ofera o stare generala de bine.