Fesieri & Abdomen & Gambe

Fesieri & Abdomen & Gambe

GAG

Pentru asta exista acum tehnica GAG care isi propune sa mearga direct la tinta, sa iti tonifice posteriorul, abdomenul si gambele cu un minim de timp.

O data incalziti, se trece la Glutei: asezata in patru labe, cu coatele si antebratele sprijinite pe dusumea, ridica pe rand un picior indoit in unghi drept cu linia bazinului si misca-l vertical de 20 de ori pentru fiecare picior, cate 2 serii. Este important sa tii spatele drept si sa nu ridici gamba peste linia bazinului. Dupa exercitiu este indicat putin stretching: fara sa te ridici, cu picioarele asezate sub posterior ridica bratele in sus pentru 1 minut.
A doua etapa mai dura priveste abdominalii. Pentru asta, sunt suficiente cateva exercitii extrem de cunoscute. Intinde-te pe spate cu picioarele indoite, departate si talpile sprijinite pe sol. Pune mainile dupa ceafa si trage in sus de umeri, de 20 de ori cate 3 serii. Cine nu are probleme cu coloana se poate ridica pana aproape de verticala, restul se vor multumi sa ridice usor omoplatii de pe sol. Pentru a antrena si intercostalii se poate face acelasi exercitiu, dar atingand genunchiul drept cu cotul stang si invers.
Ultima etapa este dedicata gambelor. Putem sa le antrenam in picioare, sprijinind mana dreapta pe o mobila sau pe perete, ridicand gamba stanga lateral sau intinsi lateral, ridicand piciorul, dar nu mai mult decat linia spatelui. Schimbati piciorul. Se executa 20 de repetari in 3 serii pentru fiecare picior.